dimarts, d’octubre 16, 2007

SENTO CURIOSITAT BONDIA 16/10/07

A LA ATENCIÓ DEL COMITÈ LOCAL DEL PARTIT SOCIALDEMOCRATA DE SANT JULIÀ.

Senyors,

Constato i confirmo el que ja sabia :

Vostès tampoc saben llegir...

Que no sabien escriure ja ho vaig viure en persona quant encara els podia suportar una estona.

Sento curiositat per saber :

Qui els fa ara de “negre” ?.
Potser algun advocat ?.

Recordin tant sols els escrits enviats, amb el nom de comitè local del PS, tant als diaris com per al butlletí “PaperS” del PS, dels que el “negre” era jo mateix (i, sense cobrar).

En la seva rèplica al bondia del 11/10/07:

Em diuen que soc poc seriós, poc respectuós i molt poc pertinent.
Es la seva opinió ..., i no em mereix ni el mes mínim respecte.

I no me’l mereix, perquè ve d’un col·lectiu que no va dubtar ni un moment en demanar la meva expulsió del partit, a conseqüència de les meves opinions, en un acte dictatorial, al mes pur estil “Franquista”, que ja ha passat a la historia.
Expulsió que per cert, ningú s’ha atrevit a executar. Potser perquè no troben cap motiu ?.

Diuen també, en el “seu” escrit : que jo em desmarco totalment de les idees que te el comitè Lauredià del PS.

Efectivament, tenen tota la raó.

Em desmarco totalment de la idea de que el comerç i els hotels de la parròquia no tenen qualitat. Vostès si que no en tenen de qualitat.
Em desmarco totalment de donar suport al projecte de Naturlàndia, com feien vostès. Ho recorden ?. Ara de cara a les eleccions donen suport als col·lectius, curiós ...
Em desmarco totalment d’apartar a la gent d’una llista electoral, pel sol fet de que siguin amics meus.
Em desmarco totalment de la seva forma feixista d’actuar, fent primer declaracions i demanant després la opinió als membres restants del comitè.
Em desmarco totalment de vostès i de la seva poca capacitat intel·lectual.
Em desmarco completament del seu desconeixement total de la parròquia i dels parroquians.
I em desmarco completament de la seva manca de llibertat d’expressió, no deixant parlar a un membre del comitè en una reunió.
Ho recorden ?.

Diuen també en el seu escrit, que jo em desmarco del conjunt d’idees del partit Socialdemòcrata a Andorra.

Aquí ja haurien de donar arguments mes “seriosos” que no fossin els meus escrits, que tant poc els agraden, i que recordin, no son motiu de expulsió, segons el mateix partit ...
Potser, un argument “respectuós”, per desmarcar-me, podria ser l’ insult i la mentida ?.
O potser un argument “pertinent”, per desmarcar-me podia ser el fet de utilitzar a la gent com si fossin mocadors de paper. O el fet de obviar totalment la parròquia de Sant Julià de Lòria, perquè ja es dona per perduda.

Recordin:
El que vagi de cap de llista, aviat serà un perdedor mes.

Atentament,

Miquel CALSINA GORDI.